Úvaha – otázka života a smrti

Vytisknout slohovou práci Vytisknout slohovou práci
Vytisknout práci Stáhnout práci ve formátu .rtf

Otázka života a smrti je velmi složitá. Plno lidí nad tím nechce přemýšlet. Je několik teorií o tom, jak vznikl život a svět. Vědci si myslí že jsme z opic, a že svět vznikl velkým třeskem. Je mnoho názorů o tom jak jsme vznikli. Lidé se domnívají že jsme z opic, ale křesťané věří, že je stvořil Bůh. Kdyby se všichni lidé nad tím zamysleli, pochopili by, že je naprostý nesmysl, aby lidé byli z opic. Hodně lidí nad tímto problémem nechtějí přemýšlet, aby neměli zbytečný problém. Ale v zoologické mají také přece různé druhy opic, a ještě se ze žádné opice nenarodil člověk. Evolučních teorií je asi přes dvacet. A i to je důvod proč nevěřit vědcům, protože vzniknout jsme mohli jen jednou a ne dvacetkrát. Ale co je rozumnější, vymýšlet si různé teorie a lži, a nebo se podívat pravdě do očí. Podle mě je lepší se pravdě podívat do očí a přijmout Ježíše jako našeho spasitele.
Lidi se smrti většinou bojí. Bojí se mnoha věcí jako je třeba potopa, jen proto aby svůj život neztratili. Život jsme dostali jako dar od Boha, a když Bohu svůj život odevzdáme, tak se smrti bát nemusíme. Ale nevěřící lidé tomu nevěří, berou drogy, opíjí se, prodávají své tělo a různě zatracují svůj život a tím taky zahazují dar od Boha. A přitom kdyby se na konci svého života podívali co dělali celý svůj život, viděli by že ten dar od Boha zahodili a celý svůj život promarnili. Jeden kazatel na svém kázání řekl, že lidi se bojí všeho možného. Že se bojí o peníze, o své auto, o svůj počítač, ale přitom se nebojí Boha. A přitom On jediný náš život řídí a může ho také ovlivnit. Život si nemůžeme prodloužit žádným lékem, nebo nějakým přípravkem, ale můžeme si ho zkrátit svým jednáním a svým postojem ke svému životu. Tím, že budeme brát drogy, pít alkohol v nadměrný míře, nebo prodávat své tělo. A potom, když se něco stane, tak se budeme bát o svůj život. Přitom jsme si jej sami zkazili.
Lidi by se měli více zamýšlet nad svým životem a měli by svůj život odevzdat Bohu.Kdo uvěří a zemře půjde k Bohu. Ježíš totiž řekl, že kdo uvěří, bude mít život věčný. A za to bychom měli být Bohu vděční. Vždyť pro křesťany je smrt určitý dar, jelikož když odevzdáme svůj život Bohu a uvěříme, pak po smrti půjdeme k Bohu do nebe a už se nebudeme muset ničeho bát, ani smrti . Je mi velice líto že křesťanů je stále málo oproti nevěřícím, a věřím, že i Boha mrzí, že tolik lidí musí jít do pekla. Proto by jsme se měli hodně modlit za lidi kteří nevěří a aby uvěřili, odevzdali se Bohu a aby je Bůh nemusel zatratit, protože to je potom mnohem horší než smrt. Jsem rád, že jsem mohl Boha poznat osobně a že jsem mu mohl vydat svůj život, a tím mám vyřešenou otázku života a smrti. Přeji si, aby to tak bylo u všech lidí. Protože pak už by se lidi nemuseli bát smrti.
Bůh miluje každého člověka a my bychom se měli snažit mu jeho lásku oplatit.


Nacházíte se zde: ReferátyČeský jazykSlohové práceÚvaha – otázka života a smrti

Podrobnosti

Počet slov: 526
Datum přidání: 16. 07. 2008
Přečteno: 28180×

Akce

Vytisknout slohovou práci Vytisknout slohovou práci
Vytisknout práci Stáhnout práci ve formátu .rtf

Hodnocení slohové práce Úvaha – otázka života a smrti

Hodnoceno: 76 ×

Podobné referáty

Víra v životě člověka referát (Filozofie)
Hegelovo pojetí boha referát (Filozofie)
Otázka života a smrti slohová práce (Slohové práce)
Egypt-náboženství referát (Dějepis)
Víra? Proč ne! (úvaha) slohová práce (Slohové práce)

Komentáře ke slohové práci Úvaha – otázka života a smrti

Terezka16.01.2012 15:47
jmneismndfumn jejhdu hhnsznsaud .
 
O.o ????09.01.2012 18:24
Jarda ale ja te nechapu ma to bejt uvaha a ne diskutovani o bohu
 
Honza P.27.12.2011 19:15
Na to,že je to na titulce je to dost bída. Hlavní chyba byla,že autor cholericky prosazuje jenom svůj názor a X žáků základních škol by dokázalo (a taky že dokázalo) napsat daleko lepší úvahu,než tuto. Snad by se jedině dalo odpustit,kvůli tomu,že je to těžké a navíc nekonkrétní téma. Hodně štěstí příště
 
Leňulka07.12.2011 23:28
No, nebudu komentovat názory autora textu, mě donutil přemýšlet, mimo jiné, hlavně o tom, jak někteří lidé dokáží totálně ignorovat interpunkci...
 
Terezkyc02.12.2011 12:26
vetší nesmysl sem v životě nečetla :D ..a pokud vím úvaha by měla působit tak, že říkám já si myslím tohle, ale ty si můžeš myslet cokoliv..tenhle text tak vůbec nepůsobí. jen vnucuje něco,co stejně vůbec není dokázaný a je vysoce nepravděpodobný...abych řekla pravdu ani trochu mě to nedonutilo přemýslet .. hold beznadějně zatracena :D nedostanu se do nebe a určitě mě to strašně mrzí :)
 
Déna12.09.2011 17:05
Ani jsem to nemohla dočíst do konce chtěla jsem a přemáhala, poklonu těm který to zvládli a dokonce se jim to líbilo, pro mě to byla hrstka opakujcích nesmyslů.
 
frinak30.05.2011 19:15
kecy ježek v kleci meleš uplný s**čky bu neexistuje mir s vama ANTICHRIST XD
 
Alča29.05.2011 22:21
Když pominu ty "kecy", kterýma je pro mě článek naprosto naplněný, i tak ho nemůžu hodnotit kladně.. vůbec mě to nezaujalo a nedonutilo uvažovat což by úvaha opravdu měla. Taky si myslím, že pokud by někdo tohle napsal na státní matuře tak by v září mohl psát znovu
 
Honza09.05.2011 17:39
Pokud by tato práce byla hodnocena dle kritérií státní maturity, její autor by se patrně mohl těšit na září.
 
filip26.04.2011 15:35
Tady je tolik referátů a úvah o lidském životě, o problémech, utrpení a bolesti. Ale snad nic nevyvolalo tolik komentářů, jak tento, když někdo napíše svůj názor na boha. Proboha lidi zamyslete se nad sebou ať už pozitivně, nebo negativně. Když je Vám nejhůř, co Vás drží nad vodou? Není to náhodou víra? A nemusíto být zrovna v boha. Třeba věříte sami sobě, svojí síle, nebo někomu blízkému. Věřit v boha - na to má každý svůj názor, ale nevěřit vůbec a ničemu - neexistujete.
 
kája14.03.2011 20:56
doporucuju se podivat na film AGORA
 
kája14.03.2011 16:43
musim slozit poklonu Natálií, je to prvni krestan s rozumnimi argumentmi ktereho jsem potkal, takze klobouk dolu.
 
jarda11.01.2011 18:27
velmi pekná práce
 
jarda jarda0300(zavináč)seznam.cz11.01.2011 18:22
lidi jsem verici a trosku vam k tomu povim a vysvetlim buh nechce zadne upalování čarodejnic jak tady nekdo neco rikal, copak je v bibli psáno at upalujeme carodejnice to si jen clovek vymyslel pro to ze se bál, buh nechce ani aby jste chodili do kostela je to snad napsaný v bibli co???? nejprve si ji precte te a pak neco povidej te buh nechce ani aby jste dodrzovali desatero prikázání proto ze by to zadny clovek nesplnil. jsou dve strany peklo a nebe zadne tri strany. buh vam dal sanci otevrit sve srdce a poznad ho ale ti co v boha neveri si to srdce pred bohem zamkli a vybrali si tu druhou stranu a ani treba nechte-li ale porad mate sanci bohu to srdce otevrit ale to uz je na vas . neco vam povim kdyz zemre te prehraje se vam cely zivot ja na kaze te a uvidi te jak jste ten zivot prozili. vite nejprve musite v boha verit aby jste bibli pochopili. telo je jen predmet v tele jsme prozijem jen cast zivota , prach jsme a v prach se obrátíme. kdo chce rict více informací at mi napise na email cokoliv zodpovim mu vse. diky za prectení a promin te za hrubky nechtelo se mi to opravovat.
 
Jana12.11.2010 19:49
Moc pěkné a pravdivé
 
noego31.10.2010 16:03
Je to jen referát, tak dotyčnou nebo dotyčného tak nesuďte. Předem se omlouvám za chyby, nejsem moc dobrý češtín:)
Já už se touhle otázkou zabývám cca 8 let, jsem jeden z těch stále zamyšlených proč jsme vlastně tady a proč je tady to všechno kolem Nás (lidé, zvířata, všechno živé i neživé, Země, Vesmír, Galaxie, černé díry, Bermudský Trojúhelník, mysl, duchové, dejavu, metrix, telepatie, telekinese, levitace, matematika, fyzika, chemie, jazyky, atd.??? Prostě všechno na co si jen lidská představivost a fantazie vzpomene...
Člověk, který se chce touto otázkou zabývat nesmí být ničím zaujatý. Taky jsem kdysi byl věřícím, ale postupem času a učením už nejsem. Nikomu nechci vyvracet jeho názory, pouze přikládám své názory.
Dám příklad k tomuto referátu a přímo na dotyčnou osobu: zkus zavřít oči a představit si že se narodíš na jiném místě na Světě, třeba v jihovýchodní Asii, kde by tví rodiče prosazovali Islámské náboženství a tebe by k němu od malička vedli, myslíš si že by si byl/a křesťanem jako jsi teď a slavil/a Vánoce? Ne nebyl/a, slavil/a by jsi Korán
A to je jen jeden z příkladů, můžeš být Buddhistou, Judaistou nebo Sikhistou, atd.
Ale tímto tě samozřejmě nechci srazovat od tvé víry.
A to je jen ,,náboženský´´ vznik a zánik života! Pak tady máme vědecký (jak tady mnozí z Vás popisujete ty opičky:) A co takhle mimozemské stvoření (je tomu hodně podobný film ,,Proroctví´´ s Nicolasem Cagem) Určitě nejsme ve Vesmíru sami. No a kdyby jsme šly hlouběji do Naší fantazie, myslím tím hodně hluboko, tak co třeba něco jako Matrix? Odkaz na dobrou stránku o něm: http://www.matrix-neo.cz/zajimava-temata/abrahamovo-uceni/kdo-jsme-a-proc-jsme-tady.htm
Jednou mě hodně zaujalo písmeno ,,fí´´ 1,618 že člověk ať je jakýkoli (malý, vysoký, chudý, tlustý, atd) vždycky mu vyjde tohle číslo když si změří celou ruku od ramene po konečky prstů a vydělí jej číslem měření od lokte ke konečkům prstům, tak mu to vždycky vyjde, a to samé s výškou postavy? O tomhle písmenu je toho víč na: http://www.facebook.com/group.php?gid=269881788839
No prostě je toho strašná spousta a koho by to více zajímalo nebo se chtěl se mnou o tom pobavit, tak pište na Zivotlife@email.cz rád poplkám
 
ka31.10.2010 10:47
ale z uvahoveho hlediska vyborna prace:-)
 
VirusCZ08.10.2010 00:18
Mimochodem už půl tisíciletí př.n.l. měli ve starém Řecku měli o "bohovi" lepší moudřejší logičtější a rozhodně méně kýčovitou představu. Jsem ateista, ale lidem odvolávajícím se na boha zde, přečněte si o řecké filosofii o bohu z roku kolem 450-300 př.n.l.(i mě jako ateistu mě oslovili), budete překvapeni o kolik byli ti lidé chytřejší a moudřejší než ti co tu píšou o "bohovi co stvořil svět za 7dní".
 
venca09.06.2010 00:01
pro všechny co se tady smějou ....

Bylo nic a to udělalo bum ...... a z toho vznikla dokonalá harmonie přírody rovnováha, vyváženost ...... lidské oko , mozek , instinkt zvířat a plno dalších věcí ..... že se vytvořili jen tak sami ?

Když o takovýchto věcech člověk popřemýšlí je jasně vidět že tyto věci mají stvořitele...
 
St.31.05.2010 15:23
Přikazuješ nám tímto článkem aby jsme se obrátili na boha?JE to blbost... každý má na tohle svůj názor. Podle mě je tenhle článek zbytečný.Já osobně proti křesťanství nic nemám ale když mi někdo nařizuje abych věřil.... to už mi vadí. Jak někdo může věřit v něco co ještě nikdy neviděl..... A promluvil k vám někdy bůh? Zjevil se vám? Myslím že znám na tuhle otázku odpověď. A když to srovnám s evolucí tak archeologové mají důkazy, že jsme z opic. (Kostry apod.) Absolutně nesouhlasím s tímto článkem
 
MC29.04.2010 07:02
Docela jsem se dost bavil, protože jsem ateista a toto je pro mě blbost. Samá negativa.
 
orchis18.04.2010 18:42
Absolutní nesouhlas s tímto článkem. Sfanatizovanej křesťan! Na víře není nic špatného, ale záleží na tom, v co věříme. Život je od toho v něco věřit., jen ne víra v Boha. Co nám může víra v Boha nabídnout? Snad jen to, že nám někdo něco vtloukává do hlavy a dělá nám v hlavě pěknej zmatek a to pak nejsme my. Život= radovat se, hřešit, ale umět si uvědomit své chyby a zpytovat svědomí, milovat, dělat správná rozhodnutí, tak jak to cítíme, nedělat nic, co je nám nepříjemné, nebránit se svým instinktům. Věřím jen v to, co je mi od přírody dáno a za tím si jdu snažit se neubližovat ani si nenechat ubližovat, milovat a radovat se z každého dne, že tu můžeme být a mít kolem sebe lidi, kteří jsou skutečnými přáteli, co nás podporují v tom, co děláme a nesnaží se nám do toho mluvit, když sami víme, že je to správné. Síla přírody je neskutečně krásná, fascinující, ohromě, krásně tvárná…. a je skutečná! Článek má rozumu jak blázen........ ještě kdyby autorka věděla o čem píše, a nebo s čí je to hlavičky taková teorie. Autorko zamysli se nad sebou, kdyby Bůh existoval a miloval všechny, nenechal by, aby se kolem nás deno denně děly špatné věci i když za to nikdo nemůže a dějí se jim. Víra v Boha je jen tahání peněz z lidí, aby se papaláši měli dobře. Tetička byla věřící, chodila do kostela, modlila se a dělala pro druhé co mohla, nehřešila, doslovně oddaná víře a jak se jí víra v Boha odvděčila, měla nespočet nemocí a umřela. Ještě lepší kapkou pro mě byl den pohřbu. V kostele chystali rekonstrukci i přes to, že jim byla známa hodina i den pohřbu a nechtěli nám i přesto vyhovět. A tak tetička měla svůj pohřební obřad s lešením a k tomu malí parchanti, co přidržují svatý kříž.... smáli se tomu, že brečíme o svoji milovanou tetu.... vrcholné dílo víry. Takže věřte dále, cpěte prachy do nesmyslné víry a ono opravdu, opravdu se Vám odvděčí a to svatě!!! Bůh není všude kolem nás, ale je to příroda…. ta bez které bychom tu nebyli… uctívejte proto jí a milujte ji!!!
 
Honza15.04.2010 22:14
není problém v Bohu, ale v tom co tady píše nejde vyvrátit že bůh neexistuje, mnoho vědců věří v boha. Tvrdí že bez něj by se ze své práce zbláznili. Ale co je potom bůh? Bůh je ve všem? Jestli je to tak tak v podstatě není v ničem protože většina "nás" tedy 99,9% je tvořena vakuem jak můžeme tedy tvrdit že existujeme? Nic ve své podstatě neexistuje. Pomeranč který vidíme, cítáme, můžeme se ho dotknout a můžeme jej ochutnat neexistuje je to jen náš subjektivní vjem. co by byl pomernač bez toho že bysme ho mohli vidět'? mohli se ho dotknout? nebo ho ochutnat?
 
Tom15.04.2010 20:31
pobavil jsem se:))
 
:-)12.04.2010 18:20
Vsichni kritizujete jeho práci a nazory, ale kazdy z vás má strach ze smrti, protoze nevíte co bude po ní a z toho ma kazdy neverici clovek nejveci strach tak tady nevynasejte velke rozsudky aby jste jich potom nelitovali
 
Adéla08.04.2010 19:55
Zítra píšu taky maturitní slohovku a hledala jsem inspiraci :D
 
Mity08.04.2010 19:02
Hodně sem se u téhle úvahy pobavil...zitra píšu maturitní slohovku a myslím že kdybych tam napsal něco takového tak to tam ani nemusím chodit nepřipadá mi to jako úvaha o otázce o životě a smrti ale jako reklama křesťanství a pobízení lidí aby věřili v boha.A autor(ka) byla asi do své reklamy tak zabraná že zapoměla na hlavní prvky úvahy jako třeba řečnické otázky a úvahová slovní spojení (např:..položme si otázku, někdy se lidé ptají, zamyslíme-li se nad tím).Takže řečeno ve zkratce z této úvahy by na naší škole byla pěkná čistá za 5
 
07.04.2010 18:27
Nevím kolik je autorce let, každopádně jako vzorová úvaha mi tohle připadá dost nevhodné. Ožehavá témata typu Darwinovy evoluční teorie by měla hodnotit až si o nich něco přečte a ne je jen povrchně zahrnovat do úvahy aby tímto způsobem dokázala svoji pravdu. To je poněkud hloupé. O vývinu člověka z opice totiž Darwin nic neříká. Jedná se pouze o rozeznání určité podobnosti mezi druhy, což později bylo částečně potvrzeno a částečně vyvráceno s objevem genetiky. Proboha neglobalizujte.
 
Lampa07.04.2010 16:09
Opakující se nesmysly,nejedná se o úvahu nad životem a smrtí,ale zcela NĚCO jiného.Nejvíce hlášky:"Evolučních teorií je asi přes dvacet. A i to je důvod proč nevěřit vědcům, protože vzniknout jsme mohli jen jednou a ne dvacetkrát." - víra je také pouze teorie a bohů je také více,znamená to,že si protiřečíte?"Kdyby se všichni lidé nad tím zamysleli, pochopili by, že je naprostý nesmysl, aby lidé byli z opic" - WTF? " ... v zoologické mají také přece různé druhy opic, a ještě se ze žádné opice nenarodil člověk." - může tohle vůbec autor myslet vážně (vztahuje se zároveň na celý text)
 
edudant07.04.2010 00:08
kazdopadne stefane v tvem kontextu slovo "protěžování" je spatne, spravne cesky je to "protežování". Protěžuje se ti treba taska s nakupem, tohle je od slova "protegé".
 
Stefan Anim.A(zavináč)seznam.cz06.04.2010 21:26
Nevim zdali bych s touto úvaahou u písemné maturitní zkoušky uspěl, myslim že by mě považovali za blazna, ostatně jako větsšinu křesťanů, a lidí co věří v Boha. nepůsobí to jako úvaha o životě a smrti, ale jako protěžování Boha. Ale proti gustu žádný dišputát.....bo jak se to říká :D
 
Natálie06.04.2010 21:06
jedna slečna zde napsala, že je od křesťanů hloupé, že nenechají své děti rozhodnout se samotné, ale rovnou je po narození pokřtí..někdo jiný zde prohlásil, že se člověk nepotřebuje řídit dle Desatera..někdo další zmínil Darwinovu teorii, která údajně prokazuje, že jsme z opic..dovolím si říci k tomu své..děti jsou křtěné, aby měli snadnějsí cestu k Bohu, a i z důvodu možného předčasného úmrtí..rozhodnou-li se v dospělejším věku dále věřit v Boha a žít křesťanský život, mohou jít k biřmování, což je cosi jako potvrzení křtu..nechtějí-li, nemusí k biřmování, mohou přestat chodit do kostela a na život křesťana se uplně vykašlat..nevěří-li v Boha, může jim tedy být jedno, že byli pokřtěni..na Darwinovu teorii, jak již někdo řekl, přibylo mnoho nových názorů, mezi nimiž je i názor, zpracovaný a zargumentovaný v asi 300 stránkové knize, proč jeho teorie nemůže být platná..je to vyjádřeno zcela vědecky, je zde rozebírána především nemožnost vzniku některých orgánů..a nakonec k tomu Desateru, to není jen nějaký výmysl Mojžíše, míním já, to jsou pravidla, která by měla být základem lidského slušného chování ať je křesťan či není..říká nepokradeš, a já s tím souhlasím,ať pokřtěná či nepokřtěná..tato úvaha se mně také nijak nezalíbila, jeho agesivní přístup a i ty nijaké argumenty..ale přijde mi nevhodné, navážet se skrz něj do všech věřících, že jsou kreténi, neboť věří v něco tak ,,blbého" jako je Bůh..
 
Pavel Roland88(zavináč)seznam.cz06.04.2010 18:10
Každý má právo na svůj názor, o tom žádná. Ale zvolená argumentace autora této "úvahy" je tak děravá, že autor působí poměrně slepě a fanaticky.
 
jirka04.04.2010 13:27
Tohle napsat jako maturitní slohovku tak nejen že dostanu za 5, ale ještě mě pošlou do blázince
 
Lidka03.04.2010 17:01
Bože, co to je za slohovku? :-D
 
Lukyn02.04.2010 11:34
Tohle je síla!
 
Magda15.03.2010 17:28
Lidi fakt vás nechápu!!! To je snad každého věc a názor na náboženství a na to v co věří! Měli by jste se stydět že tady odsuzujete něčí názory!!
 
Pavel08.03.2010 17:03
Tak tohle se nevidí každý den. Tohle napsat na maturitě tak mi dá moje třídní po hubě
 
Pavel06.03.2010 17:46
Fanatismus, ignorace faktů, a naprosto zbourané racionální myšlení toť o autorovi, zastávam svobodu projevu ale tohle je moc, autor je zjevně od útlého věku veden k pobožnosti - jeho věc ale aby to propagoval na internetu je moc, zavání mi to až sektou (podobně se vyjadřují Svědci Jehovovi), tohle je odpad a nemá tu co dělat! Jinak všem co nevěří v žádného boha, proroka nebo podobný výplod choré mysli přeju hezký zbytek víkendu
 
Thomas_CZ25.02.2010 21:30
Nic proti pobožnejm lidem,ale co je moc,to je moc.V žádnm případě s nima nesouhlasim,ptz to jsou jen naivní ignoranti,který si nedokážou vysvětlit 90% věcí a tak si myslej,že za všechno může bůh...Takovou stupiditu jsem ještě nečet.Jak taková práce může bejt jako předloha???Nedokážu si představit,že bych tohle napsal u matury...Kdyby takhle mysleli všichni,tak si to du asi hodit....Všem normálnim lidem zdar;)
 
Bones19.01.2010 14:50
souhlasím s Veronikou
 
nataliez zlatik.cerna(zavináč)seznam.cz17.01.2010 18:22
myslím si že každý má svůj život na své dlani závisí je nom na člověku jak to pochopí a jak si to vezme k srdci např. mě mí rodiče říkali že jít na DAMU nemá smysl a že ba mě tam snad ani nevzaly na štěstí já mám svou hlavu a na DAMU jsem se dostala...
 
Veronika Kořínková30.12.2009 14:28
Brainwashing!!! Jak může být tahle demagogie příkladem pro úvahu?
 
Bella10.12.2009 21:37
ja si myslim ze kazdy ma svobodnou vuli a muze se sam rozhodnout...a tak mi prijde jako blbost kdyz vetsina cirkvi krti male deti krest je prece o tom ze chcete Bohu slouzit amale dite se rozhodnout nemuze kdyz ani nevi kdo to ja ne???
 
jakky09.12.2009 20:23
V minulosti byla cirkevní demagogie zaminkou k mameni penez z lidi, dnes uz ale jeji smysl nechapu, s myslenkou, ze za smilstvo ci kradez pujdu do pekla je absurdni, clovek zije podle mravnich zasad, ktere mu predali jeho rodice a nepotrebuje k zivotu prihlouple desatero...
 
Aja03.12.2009 15:25
Myslim, že nevzdělani lidi by se měli nejdrív zamyslet nad rozdílem mezi Bohem a majetnickými a zkaženými pány středověkké církevní moci....A pokud někdo nepřečetl ani Bibli, ani celou Darwinovu evolučni teorii, neměl by se snažit argumentovat žádnými domnělými fakty, které si myslí, že v některé z těchto dvou nejdiskutovanějších knihách jsou.
 
kuncík27.11.2009 20:29
cože já bych řek že každý člověk by na toto téma má každej svůj názor a že to co si napsal nemusí bejt pro každýho dobrý a někdo se může třeba i naštvat
 
Křesťan m.princl(zavináč)seznam.cz23.11.2009 16:56
Když o tom víte hovno proč sem něco píšete za komentáře? A kde jsti vzal Jhonny že většššina katolických přesvědčeních je mylných? Je to přímo naopak dokazuje se že mylná je evoluce!! a různá místa uvedené v bibli se NACHÁZEJÍ i třeba i s věcmi o kterých se mluví v bibli že je tam nechali na uvedených místech i v dnešní době!! To jestli se lidi z Nagasaki, Hirašima a World Trade Center provinili Bohu ty asi těžko můžeš vědět... Bůh nikde neříká když ve mě uvěříte nebudete mít žádné starosti ani povinnosti budete si žít v blahu.... Ale lidé hřeší a za hřích je člověk potrestán!! kdo chce může mi napsat na email ohledně víry v Boha, moc se těším na vaše slušné názory a otázky...
 
pája20.11.2009 17:32
Hej.Každý máme svůj názor na toto téma. . ...přestante nadávat na neco čemu nerozumíte...každý z nás má právo volit si vlastní cestu tak bysme jim nemeli překážet...
 
tralala18.11.2009 18:36
Tak tohle mě vážně dostalo ufff nádherná úvaha.... Už by mě jen zájímalé, kdy opět začneme upalovat čarodějnice tak jak si to bůh přeje :-D
 
Jhonny21.10.2009 17:19
Ještě dodám že můj komentář byl spíše řečnického typu... Bylo by naprosto zbytečné přesvědčovat někoho o špatnosti víry. Věřit je dobrá věc. Akorát v dnešní době kdyje již prokázána mylnost většiny katolických přesvědčení, je lepší mít svou vlastní víru... v něco zcela jiného a pokud možno realnějšího.

Omlouvám se za útočný ráz těchto příspěvků! Nicméně nevěřím, že by bůh byl starý vousatý muž sedící na mráčku... ničím nevyvratitelné ale také nepotvrditelné...
 
Jhonny21.10.2009 17:07
To snad nemyslíte vážně! Věci o Bohu snad Lži a nesmysly nejsou? kolik že je tzv "teorií" o Stvoření světa a života vymyšlené kreacionalistickou částí společností? Kreacionismus sám o sobě je jednou ze zajímavých pseudovědeckých teorií bohužel pod něj spadá i takový nesmysl, jako křesťanství... Vědeckých teorií je více ale žádná z nich není lží! pouze domněnky a nikdo nepřesvědčuje o 100%pravdivosti... oproti tomu křesťané? STYĎTE SE!!! Je to svinstvo! Vědci nevraždí nepohodlné... akorát je litují... Mimochodem NIKDO NIKDY NEŘEKL, ŽE ČLOVĚK JE Z OPIC!!! má pouze stejné vývojové předky :D Jste blázen! Běžte radši vyvražďovat nevěřící a vnucujte si své fámy komu chcete...

Na závěr jedna řečnická: Pokud vše řídí bůh, jakto že mu např. meteorologové čtou myšlenky? to se smí?... :-)

Věda umí vysvětlovat, víra má jedině svou univerzální větu: Bůh za to může! To ten Všemohoucí... nelíbilo se mu Nagasaki? Hirašima? co třeba lidé z World Trade Center? čím si zprotivili Boha že je za to nechal umřít?
 
Pikwick02.10.2009 15:10
Každý volí svou cestu. Tento člověk si vybral podle něj tu "správnou"..x/
 
Rudy09.09.2009 21:41
Děkuji za tvoji úvahu mám stejnou zkušenost a vyznávám,že je jen jeden Bůh a jedna cesta která vede k Bohu a to skrze Ježíše Krista ,jeho krev tekla za naše hříchy,mám tuto otázku vyřešenou a vím kam jdu a nebojím se smrti.Bůh ti žehnej
 
KASi14.04.2009 21:38
no to ne... Evolučních teorií je sice víc, ale taky by mě zajmalo o jakým bohu je řeč? Ježíš, Aláh, Krišna nebo snad Budha? :-D ježiš tohleto je moc
 
J3ffry12.04.2009 12:21
tento članek se me zda trosinku pritazenej za vlasy to o ty opici je naprosty nesmysl protoze evoluce trva nekolik miliard let. asi ho psal nejakdo verici ja mu to neberu at si kazdej veri v co chce ale at se nesnazi do toho zatahnout dalsi lidi pak to neni vira ale sekta.
 
HvězdA02.02.2009 20:53
"a ještě se ze žádné opice nenarodil člověk"
 
HvězdA02.02.2009 20:52
LOL, to je blázen