Poptávka:
- na začátku
Hledáme vhodného výrobce pro pravidelné zásobování …
Podle našeho včerejšího telefonátu Vás žádáme o písemnou nabídku ….
Na základě naší dřívější spolupráce máme zájem o …
- uprostřed
Sdělte nám, v jaké lhůtě jste schopni dodávat zboží
Prosíme Vás o stanovení nejvýhodnější nabídky ….
Máme zájem o pravidelné dodávky
Žádáme Vás o sdělení podrobných dodacích podmínek k nabídce …
- na konci
Očekáváme co nejdříve Vaši závaznou nabídku.
Očekáváme, že nám odpovíte co nejdříve.
Žádáme, abyste ke své nabídce připojili vzorky materiálů.
Vaše vhodná nabídka se může stát počátkem dobré spolupráce.
Po dobrých zkušenostech rádi budeme opět odebírat Vaše zboží.
Odpověď na poptávku:
- na začátku
Je nám líto, že nemůžeme plně vyhovět Vašemu přání.
O zboží je velký zájem, takže nemůžeme slíbit …
Vyžádaná nabídka
- v úvodu
Děkujeme za poptávku po našich …
Na základě našeho dřívějšího telefonického hovoru Vám nabízíme …
Děkujeme za zájem o naše zboží a nabízíme vám pravidelný odběr …
- uprostřed
Pro příští rok připravujeme další zdokonalení našich …
Věříme, že s našimi výrobky budete stále co nejvíce spokojeni.
Způsob dopravy zboží záleží pouze na Vašem vlastním rozhodnutí.
Zboží, o které jste projevili zájem, jde velmi rychle na odbyt.
Máte-li o naše zboží ještě zájem, zašleme Vám upravenou nabídku.
Posíláme též vzorky, abyste se přesvědčili o jakosti našeho zboží.
- v závěru
Věříme, že nyní už nic nestojí v cestě k zaslání objednávky.
Doufám, že naše dnešní nabídka bude vyhovovat Vašim představám.
Těšíme se na Vaši objednávku, kterou vyřídíme k Vaší plné spokojenosti.
Nevyžádaná nabídka:
- v úvodu
Na základě dosavadní spolupráce Vám jako prvnímu nabízíme…
Z Vašeho inzerátu jsme se dověděli, že hledáte pravidelné dodávky …
- uprostřed
Jedná se o velmi kvalitní a přitom cenově dostupné zboží.
Abychom urychlili Vaše rozhodnutí, uvádíme některé další údaje.
- v závěru
Vaši objednávku splníme pečlivě a co nejdříve.
Naše nabídka je výhodná, a proto očekáváme Vaši brzkou objednávku.
Doufáme, že se Vaše odpověď stane dobrým základem trvalých obchodních vztahů mezi námi.
Objednávka
- v úvodu
Na základě Vaše výhodné nabídky žádáme o okamžitou dodávku
Děkujeme za Vaši přijatelnou nabídku, podle které objednáváme.
Podle zaslaného katalogu a ceníku objednáváme u Vás na zkoušku…
- uprostřed
Uveďte, zda můžete dovést zboží vlastními dopravními prostředky.
Protože jde o sezónní zboží, je třeba dodací lhůtu nutně dodržet.
- v závěru
Budeme-li se zbožím spokojeni, staneme se Vašimi stálými klienty.
Potvrzení objednávky:
Pevně věříme, že s objednaným zbožím budete plně spokojeni.
Děkujeme za Vaši velkou zakázku, kterou vyřídíme do dvou týdnů.
Vaší zakázce věnujeme největší péči, takže budete jistě spokojeni.
Vaši objednávku musíme odmítnout, protože zboží je již vyprodáno.
Pobídka:
Žádáme Vás o urychlené odeslání dodávky za minulý měsíc.
Už před týdnem jste měli splnit závazek z kupní smlouvy č. …
Vaším neodpovědným jednáním se ocitáme v kritické situaci.
V minulosti jste vždy plnili své závazky ve sjednané lhůtě.
Ihned pošlete zboží, protože naše zásoby jsou téměř vyčerpány.
Dosud jsme vždy byli spokojenosti s plněním termínů Vašich dodávek.
Dnes jsme Vám telefonoval, abyste ihned odeslali zásilku …
Odpověď na pobídku:
Pevně doufáme, že již nikdy nebudete mít důvod ke stížnostem.
Omlouváme se za naše zdržení při odběru zboží z Vašeho skladu.
Protože nám jde o dobré jméno firmy, zasíláme zboží ihned.
Ujišťujeme Vás, že k podobné nemilé situaci v budoucnu už nedojde.
Reklamace:
Po řadu let/měsíců … jsme neměli důvod ke stížnostem na vaše dodávky.
Jistě jen nedopatřením se stalo, že jste nám poslali jiné zboží.
Při kontrole poslední dodávky jsme zjistili nedostatky v kvalitě …
Při přejímce zboží jsme zjistili, že neodpovídá naší objednávce č….
S politováním Vás musíme upozornit na ….
Doufám, že příště věnujete expedici svého zboží více pečlivosti.
Doufáme, že v budoucnu nebudeme řešit podobné nedostatky/situace.
28. prosinec 2012
10 227×
590 slov